مصاحبه آرشیو خبر ها
جدید ترین مصاحبه ی مورچه ی اتمی ! من از دلپیرو تقلید نکردم

جدید ترین مصاحبه ی مورچه ی اتمی ! من از دلپیرو تقلید نکردم

فرصت زیادی برای نشان دادن کیفیت و توان بازی اش در یووه نداشت و یا شاید آن طور که باید نظر سران و مربیان آن زمان بانوی پیر را جلب نکرد، مورچه اتمی پس از ترک سری آ راهی کانادا شد و سال ها در لیگ کانادا بازی کرد اما مدتی ست که در لیگ عربستان حضور دارد. سباستین جووینکو در یک گفت و گوی تلویزیونی با تلویزیون یووه حاضر شد و در خصوص ترزگه و دل پیرو صحبت کرد.

 

در خانه هستم، تمرینات تمام شده و فکر می کنم در ماه جولای و یا آگوست رقابت ها از سر گرفته شود، باید راهی برای رفتن پیش خانواده پیدا کنم، من در عربستان هستم و خانواده ام در تورنتو، باید به هر حال راهی باشد که بتوانم نزد آنها بروم، هر چند که می دانم در حال حاضر کمی غیرممکن به نظر می رسد.

 

ترزگه

 

یک انسان بزرگ و یک قهرمان واقعی. باید بگویم که زمانی که برای اولین بار با تیم بزرگسالان یووه همراه شدم او یکی از معدود بازیکنانی بود که به من در اولین گام کمک کرد. ترزگه در گلزنی فوق العاده بود. اما در ضربات ایستگاهی خب دل پیرو بود و من نمی توانستم نزدیک شوم اما نخستین گل ام را از روی ضربه ایستگاهی به یاد دارم این گل مرا بر سر زبان ها اورد. تصور می کنم تا حالا حتی در تمرینات نیز ندیدم که ترزگه ضربه ایستگاهی بزند اما در گلزنی بی نظیر بود. زمانی که می دید مهاجم و یا بازیکن دیگری در موقعیت بهتری برای گلزنی هست حتما توپ را برای او ارسال می کرد او واقعا دراین زمینه هم سخاوتمند بود در حالی که مهاجمین در اکثر مواقع چنین نیستند. او در زمین به بازیکنان نمی گفت که چطور حرکت کنند و یا به آنها توصیه ای نداشت او با حرکات و بازی خود این را به تو می گفت و نشان می داد که باید مانند او حرکت کنی و یا حتی به بازیکن با ایجاد فضا می گفت که چطور کار کند و پیشرفت داشته باشد.

 

از او در خصوص حرکت و ژست گلزنی اش نیز سوال می کنند.

 

خیلی ها فکر می کنند که من این ژست را برای دل پیرو و یا حتی برای تقلید از او انجام دادم اما واقعا این طور نبود، یک حرکت بدون فکر قبلی بود، از روی هیجان انجام دادم و هنوز هم وقتی گل می زنم تکرار می کنم اما برای تقلید و یا مخالفت با دل پیرو نبود و نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: